رفتن به محتوای اصلی
۵ مهر, ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۱

اعضای ستاد بزرگداشت روز قم منصوب شدند

مطلب بدون عنوان 5844
شهردار قم با صدور احکامی جداگانه اعضای ستاد بزرگداشت روز قم را منصوب کرد.

به گزارش شهرنیوز، طی احکامی از سوی سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و رئیس ستاد بزرگداشت «روز قم»، اعضا شواری برگزارکننده این رویداد منصوب شدند.

بر اساس این گزارش سیدجواد صحرایی نائب‌رئیس ستاد، سیدمحمد موسوی‌منش دبیر ستاد، مهدی کلانترزاده دبیر اطلاع‌رسانی ستاد، نرجس نیازمند عضو ستاد و محمدجواد مختاری مدیر اجرایی ستاد به عنوان اعضای هسته مرکزی و مدیریتی ستاد بزرگداشت «روز قم» منصوب شدند.

در احکام فوق، ضمن تقدیر از عوامل اجرایی رویداد ابراز امیدواری شده تا با هم‌راهی و هم‌افزایی دستگاه‌های استان، زمینه برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این رویداد فراهم آید.
در بخشی از احکام صادره از سوی دکتر سقائیان‌نژاد آمده است:
همسان‌سازي توان و تعهد و تجميع و هم‌افزايي ظرفيت‌هاي موجود فرهنگي در شناساندن شخصيت حضرت فاطمه معصومه (س)به زائران و مجاوران، تبيين دست آوردهاي مديريت شهري، شناساندن تاريخ هفت هزارساله قم و ميراث ملموس و ناملموس آن، پاسداشت تاريخ و فرهنگ اسلامي ايراني شهر، تقويت هويت اجتماعي و افزايش احساس تعلق بيشتر شهروندان به محيط زندگي، افزايش آگاهي عمومي نسبت به مسائل و چالش‌هاي فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي با برگزاري رويدادها در سطح استاني، ملي و بين‌المللي مورد تأكيد و انتظار است.
این احکام در مراسم رونمایی از پوستر روز قم توسط شهردار به اعضای ستاد بزرگداشت روز قم اهدا شده است.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DtPM3